Fredag Arken och Duvan V.15

 Idag fredag har vi varit en liten skara barn, pga influensa, vi hoppas att alla ska vara friska till på måndag.
 
På förmiddagen var vi ute trots rengrusk, men det var bara glada barn och pedagoger! Ty det finns inget "dåligt väder och äntligen får vi använda regnkläder" !!
 
 
                                   "Vi gör soppa med godis, lite vatten och svag saft"!
 
 
 
 
                                                   "Chokladkaka"
 
 
 
                                       "Jag gör kaka med pinnar!"
                          Vad är det för pinnar i kakan?
                                                               "Fiskpinnar"
 
 
  "Jag gör chokladmjölksoppa."Jag gör ingenting". "Jag gör spagetti och köttfärssås". "Jag bakar kakor och gör godis".
 
 
På måndag börjar en ny flicka på Arkens avd. som vi hälsar Välkommen till oss på Prästgårdens förskola.
 
                           Trevlig helg och vi hoppas att alla barn är friska nästa vecka.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

prastgardenryssby.blogg.se

Hejsan! I denna bloggen kommer vi pedagoger på Prästgårdens förskola att dela med oss vad som händer ute hos oss i Ryssby. Välkomna!

RSS 2.0